
Altijd doen wat de klant vraagt?
Tijdens het schrijven van dit artikel vraag ik me af of het vraagteken achter de titel thuis hoort. Moet je altijd doen wat de klant vraagt? Is de klant altijd koning? Uit eigen
Mijn blogs nemen je mee naar mijn ervaringen als ondernemer op het gebied van klanttevredenheid en klantgerichtheid.
Tijdens het schrijven van dit artikel vraag ik me af of het vraagteken achter de titel thuis hoort. Moet je altijd doen wat de klant vraagt? Is de klant altijd koning? Uit eigen
Deze vraag levert een zinvolle discussie op. Wie bepaalt of een uiting van ontevredenheid een onterechte klacht is? De klant of de organisatie? Is een klacht een fout of een kans om nog
Iedere zorgaanbieder dient sinds 1 januari 2016 te voldoen aan de Wkkgz (Wet kwaliteit klachten geschillen zorg). Je kunt hierbij gebruik maken van een interne klachtenfunctionaris of een externe expert
Vul je contactgegevens in en we bellen je om een datum in te plannen.
Fieldwise
Wilhelminasingel 25
4818 AC | Breda
KVK: 53052110