Is klachtafhandeling binnen jouw organisatie vooralsnog een ondergeschoven kindje geweest? Voldoet Excel eigenlijk niet meer om de klachtenregistratie overzichtelijk te houden? Kortom, nieuwsgierig hoe onze klachtenregistratie software jou helpt om orde op zaken te stellen?
Zeker wanneer meerdere mensen met afwisselende werktijden klachten en incidenten registreren. Thuiswerken neemt een enorme vlucht, waardoor de toegankelijkheid van de software ook vanuit huis gegarandeerd moet kunnen worden.
Vul je contactgegevens in en we bellen je om een datum in te plannen.
Overdraagbaar
Alle klachten en bijbehorende documenten voor betreffende klachtbehandelaars toegankelijk
Toegankelijk
Met een internetverbinding overal te gebruiken. Ideeal wanneer thuiswerken noodzakelijk is.
Inzichtelijk
Snel inzichtelijk waar het verbeterpotentieel ligt, zodat verbeter-acties kunnen worden opgestart.
Tijd besparen
Klachten worden sneller afgehandeld aangezien alle documentatie per klacht gebundeld is.
Overschrijdingsnorm bewaken
Tijdig afhandelen van klachten met behulp van tijdige signalering bij overschrijding

Klachten registreren met webformulier

Klachten direct bij de juiste behandelaar

Tijdig afhandelen en norm van aantal meldingen bewaken

Fouten voorkomen door inzicht in de faalkosten

Sorteren op type, status, klantnaam, etc

Verbeteracties vastleggen, meten en opvolgen

Klachten per medewerker, afdeling, klant of leverancier

Toegankelijk met internetverbinding
Vraag hier geheel vrijblijvend gratis een demo aan!
Wij zijn trots op de samenwerkingen met onze klanten.
Audion
Ferney
Tsubakimoto
Provincie Friesland
Sjouke Dijkstra