Klantvragen, klachten en meldingen efficiënt afhandelen.

Contactmanagement software voor verwerking van klachten van B2B en B2C. Inzicht krijgen in verbetermogelijkheden en responstijd reduceren.

Tijdbesparing in de afhandeling van meldingen en klachten

> Werken vanuit één omgeving met jouw (parttime) medewerkers
> Inzicht in de status van meldingen en hoe lang ze open staan
> Duidelijk hoeveel tijd je nog hebt om af te handelen
> Heldere rapportages geven inzicht waar je actief op kunt handelen
> Met vaste aanpasbare formats in de antwoorden naar jouw klanten

Onze klachten- en meldingensoftware bespaart tijd, schept uniformiteit en professionaliteit in de afhandeling.

Online demo inplannen

Vul je contactgegevens in en we bellen je om een datum in te plannen.

Nieuwsgierig naar de voordelen?

Quickscan

Iedere samenwerking starten we op met een praktische quickscan

Overzicht

Klachten per medewerker, afdeling en soort in beeld

Escalatie

Signalering wanneer klachten te lang open staan

Eenvoudig melden

Registreren van klachten met webformulier

Workflow

Klachten direct bij de juiste behandelaar

Responstijd omlaag

Info per klacht inzichtelijk, bespaart tijd

Rapportages

Analyseren van klachten geeft inzicht in verbeterpotentieel

Webbased

Toegankelijk met internetverbinding

Wat wij betekenen voor

Klantenservice- en binnendienst

Kwaliteitsmedewerkers

Projectmanagers

Wat klanten vertellen

Wij zijn trots op de samenwerkingen met onze klanten.

Klachten van bezoekers direct bij de juiste behandelaar.

Walibi

Klachten via onze website direct naar de juiste vestiging, snellere afhandeling bespaart tijd

Welzorg

Klachten van onze cliënten in een overzicht schept helder beeld voor verbeterpotentie

Aafje

Alle signaleringen van onze klanten en leveranciers inzichtelijk. Eenvoudig toe te wijzen aan behandelaars.

Welzorg

Betaalbare tussenoplossing tijdens de implementatie van ons ERP-systeem

Tsubakimoto

Klachten van omwonenden eenvoudig in kaart tijdens de aanleg van de weg De Centrale As

Provincie Friesland

Ideale oplossing voor klachtenregistratie tijdens realisatie van aanbestedingstraject

Sjouke Dijkstra