Klachtenregistratie software als tijdelijke oplossing gebruiken

Snel aan de slag, direct registreren en eenvoudig opzeggen als een project is afgerond.

Nieuwsgierig hoe je onze klachtenregistratie software als tijdelijke oplossing in kunt zetten?

Ervaar je op dit moment dat het verbeteren van het klachtenproces een lage prioriteit heeft op de lijst van jullie ondernemingsdoelstellingen? Wil jij, als projectverantwoordelijke, klachten van klanten, collega’s en leveranciers niet langer registreren in Outlook, OneNote en Excel? Wil je niet wachten totdat de implementatie van het ERP-pakket gerealiseerd is?

Of ben je van plan een klachtenmeldpunt aanbesteden in te richten tijdens de realisatie van een project voor één van jouw klanten? Zodat je snel kunt schakelen bij eventuele klachten die tijdens jullie realisatie-traject ontstaan?

Is de implementatie van een klachtenregistratie tool niet van tijdelijke aard, maar ben jij wel de projectmanager, ga dan direct naar klachten- en meldingensoftware om de toegevoegde waarde voor jouw organisatie te bekijken.

Online demo inplannen

Vul je contactgegevens in en we bellen je om een datum in te plannen.

Hoe werkt onze klachtenregistratie software?

Intuïtief melden

Melders registreren hun klacht of melding eenvoudig via jullie website of intranet. Zo weet je zeker dat klachten daadwerkelijk geregistreerd gaan worden.

Team inbox

Inkomende e-mails met klachten worden omgezet naar cases met een uniek nummer en direct toegewezen aan de juiste behandelaar.

Overzicht status en categorie

Helder overzicht van soorten klachten en meldingen, status van de openstaande issues en bijbehorende prioriteiten.

Ontdekken wat onze software voor jouw organisatie kan betekenen?

Vraag hier geheel vrijblijvend gratis een demo aan!

Redenen om projectmatig de klachtenregistratiesoftware van Fieldwise te gebruiken

Direct aan de slag
Het project klachtenregistratie kan binnen een week online zijn.

Eenvoudige data-overdracht
Na afloop van de samenwerking een bestand met al jullie gegevens beschikbaar.

Alle communicatie in één tool
Alle telefoontjes en mailcontacten overzichtelijk met uniek klachtennummer.

Maandelijks opzegbaar
Onze software is maandelijks opzegbaar, zo betaal je nooit teveel voor klachtafhandeling.

Sneller afhandelen
Sneller klachten afhandelen zodat klanten jullie dienstverlening nog beter zullen beoordelen.

Terechte klacht

Onze unieke voordelen

Webbased

Toegankelijk met internetverbinding

Overzicht

Tickets per medewerker of afdeling in beeld

Tijd besparen

Efficiënt klachten afhandelen tijdens project.

AVG

Efficiënt klachten afhandelen tijdens project.

Wat klanten vertellen

Laat de aanbevelingen van onze klanten je overtuigen.

Alle signaleringen van onze klanten en leveranciers inzichtelijk. Eenvoudig toe te wijzen aan behandelaars.

Audion

Betaalbare tussenoplossing tijdens de implementatie van ons ERP-systeem

Tsubakimoto

Klachten van omwonenden eenvoudig in kaart tijdens de aanleg van de weg De Centrale As

Provincie Friesland

Ideale oplossing voor klachtenregistratie tijdens realisatie van aanbestedingstraject

Sjouke Dijkstra