Online klachtregistratie software voor de zorg

Kwaliteitssysteem zorg: zowel voor een interne klachtenfunctionaris als een onafhankelijke externe partner. Informatie overdraagbaar en snel inzichtelijk. Ook om interne verbeteringen te registreren.

Kwaliteitssysteem Zorg

Nieuwsgierig hoe een kwaliteitssysteem Zorg helpt om te voldoen aan de Wkkgz?

Iedere zorgaanbieder dient sinds 1 januari 2016 te voldoen aan de Wkkgz (Wet kwaliteit klachten geschillen zorg). Je kunt hierbij gebruik maken van een interne klachtenfunctionaris of een externe expert.

Kwaliteitssysteem Zorg maakt het mogelijk om klachten van cliënten vast te leggen in een klachtenregistratiesysteem dat voldoet aan de Wkkgz. Persoonsgegevens worden veilig opgeslagen en verstuurd.

De klachtensoftware maakt Excel en aparte mailboxen overbodig. Met één druk op de knop heldere rapportages die inzicht geven in verbeterpotentieel.

U kunt er uiteraard voor kiezen om een eigen kwaliteitssysteemsysteem bij te houden waarin u alle gegevens opslaat, zoals bijvoorbeeld Excel. Wanneer u echter via de mail communiceert over de voortgang en afhandeling van deze klachten heeft u al 2 systemen die informatie over één melding vastleggen.

Daarnaast is het op deze manier bewerkelijk om rapportages op te stellen die het verbeterpotentieel in kaart brengen.

Online demo inplannen

Vul je contactgegevens in en we bellen je om een datum in te plannen.

Hoe werkt ons kwaliteitssyteem Zorg voor zorgaanbieders?

Laagdrempelig melden

Medewerkers registreren hun klacht eenvoudig via een online klachtenformulier (door ons ingericht).

Gegevens worden automatisch en veilig ingelezen in de klachtensoftware.

Overzicht klachten

Klachten inzichtelijk per locatie, afdeling en medewerker.

Op basis van toegangsrechten toegewezen aan de juiste klachtenfunctionaris.

Inzicht in verbeterpotentieel

Heldere rapportages helpen zorgmedewerkers de gesprekken aan te gaan om ervaringen uit te wisselen om de zorg te verbeteren.

De voordelen van online klachtensoftware voor de zorg

Overdraagbaar

Bij wisseling van de wacht eenvoudig over te dragen aan opvolger

Toegankelijk

Met een internetverbinding overal te gebruiken

Veilig

Persoonsgegevens en data-overdracht conform AVG

Onafhankelijk

Eigen software maakt onafhankelijk van de oplossing van externe partijen

Onze unieke voordelen

AVG proof

Veilig verwerken van persoonsgegevens

Veilig mailen

Veilig mailen van klachtinformatie en bijlagen

Uniformiteit

Mail templates voor eenduidige communicatie

Verbeteren

Verbeteracties vastleggen, meten en opvolgen

Filter

Sorteren op klachttype, status, cliënt, etc

Webbased

Toegankelijk met internetverbinding

Wat wij betekenen voor

De gebruikers van onze software hebben allemaal andere belangen in het klachtenproces, lees hieronder meer over de toegevoegde waarde voor één ieder

Zorgmedewerkers

Kwaliteitsfunctionarissen

Ontdekken wat onze software voor jouw organisatie kan betekenen?

Vraag hier geheel vrijblijvend gratis een demo aan!

Wat klanten vertellen

Laat de aanbevelingen van onze klanten je overtuigen van de toegevoegde waarde over ons kwaliteitssysteem Zorg.

Alle klachten van reizigers mbt het openbaar vervoer in één klachtensysteem

OV ombudsman

Klachten via onze website direct naar de juiste vestiging, snellere afhandeling bespaart tijd

Welzorg

Klachten van onze cliënten in een overzicht schept helder beeld voor verbeterpotentie

Aafje