Met onze support ticketing software worden jouw klanten sneller geholpen.

Binnen 3 weken met support ticketing software categoriseren van tickets, responstijd verkleinen, efficienter werken.

Support ticketing software

Ontdek nu hoe support ticketing software overzicht brengt in werkzaamheden

Ervaar je dat de ICT werkzaamheden van jou en je collega’s beter georganiseerd kunnen worden?

Heb je behoefte om een totaal-overzicht te krijgen per medewerker van de openstaande tickets en supportvragen?
Met onze support ticketing software krijg je grip op de supportvragen die leven bij jouw (interne) klanten. Het overzicht bespaart tijd en reduceert afhandeltermijnen.

Online demo inplannen

Vul je contactgegevens in en we bellen je om een datum in te plannen.

Ontdekken wat onze software voor jouw organisatie kan betekenen?

Vraag hier geheel vrijblijvend gratis een demo aan!

Wij onthullen graag ons geheim hoe wij werken

Terechte klacht

Unieke voordelen van support ticketing software

Webbased

Toegankelijk met internetverbinding

Workflow

Tickets direct bij de juiste behandelaar

Escalatie

Signalering wanneer tickets te lang openstaan

Meertalig

Ticketingsoftware beschikbaar in 10 talen

Filter

Sorteren op type, status, klantnaam, etc

Geld besparen

Door efficiënter te werken en te leren van de tickets

Koppelingen

Koppelen met andere software voor klant- en productgegevens

Veilig inloggen

Twee-factor-authenticatie om veilig in te loggen

Wat klanten vertellen

Laat de aanbevelingen van onze klanten je overtuigen.

Alle supportvragen van onze leden via het klantportaal inzichtelijk. Hiermee besparen we tijd in de afhandeling.

Ferney

Klachten van onze cliënten in een overzicht schept helder beeld voor verbeterpotentie

Aafje

Een scherpe prijsstelling van de ticketingsoftware heeft de doorslag gegeven om voor Fieldwise te kiezen!

Aafje Hulpthuis

Alle signaleringen van onze klanten en leveranciers inzichtelijk. Eenvoudig toe te wijzen aan behandelaars.

Welzorg