Zit jij ook niet te wachten op een
nieuwe klachten
registratie tool?

De meeste klachten los je direct telefonisch op. Sommige klachten registreer je in excel. Vragen van klanten beantwoord je vanuit je mail-account.

Waarom veranderen?

Toch nieuwsgierig hoe je onze klachtenregistratie software jou tijd gaat besparen?

Ervaar je op dit moment ook dat je de communicatie met betrekking tot klachten die je collega’s behandelen niet kunt inzien? Wil je wel altijd iedere klant kunnen informeren over de status van een klacht? Merk je ook dat, zodra een klacht meerdere mails omvat, het lastiger wordt gestructureerd te werken in Outlook?

Zeker nu thuiswerken meer en meer de norm is, is het van groot belang dat jij en je collega’s op de hoogte zijn van jullie klantervaringen.

Kijk naar de mogelijkheden van onze klachten- en meldingensoftware wat wij voor jou kunnen betekenen.

Zeker wanneer meerdere mensen met afwisselende werktijden klachten en incidenten registreren. Thuiswerken neemt een enorme vlucht, waardoor de toegankelijkheid van de software ook vanuit huis gegarandeerd moet kunnen worden.

Online demo inplannen

Vul je contactgegevens in en we bellen je om een datum in te plannen.

Wat is ons geheim hoe wij voor jou tijd besparen?

Redenen om de klachtenregistratiesoftware van Fieldwise te gebruiken

Direct aan de slag

Onze klachtenregistratie software kan binnen een week online zijn. Jullie staan aan het roer.

Toegankelijk

Met een internetverbinding overal te gebruiken. Ideeal wanneer thuiswerken noodzakelijk is.

Overzicht

Alle telefoontjes en mailcontacten over één klachtendossier overzichtelijk per klachtennummer.

Gebruiksvriendelijk

Wij leggen je binnen een half uur uit hoe de software werkt. Zo snel gaat dat nu eenmaal.

Onbeperkte support

Onze klantenservice staat de gehele week tijdens kantoortijden klaar om jou verder te helpen.

Unieke kenmerken

Laagdrempelig melden

Klachten registreren met webformulier

Koppelen

Van relevante gegevens uit jullie boekhoudprogramma

Tijd besparen

Het gebruik van onze software gaat tijd voor je besparen

Team inbox

Alle mails over klachten in één team inbox

Filter

Sorteren op klachttype, status, klantnaam, etc

WordPress koppeling

Plugin om met formulieren in WordPress te koppelen

Overzicht

Klachten per medewerker, afdeling, klant of leverancier

Webbased

Toegankelijk met internetverbinding

Wat klanten vertellen

Wij zijn trots op de samenwerkingen met onze klanten en laten graag hun verhaal horen.

Een scherpe prijsstelling van de ticketingsoftware heeft de doorslag gegeven om voor Fieldwise te kiezen!

De Wilde

Alle supportvragen van onze leden via het klantportaal inzichtelijk. Hiermee besparen we tijd in de afhandeling.

Ferney

Een scherpe prijsstelling van de ticketingsoftware heeft de doorslag gegeven om voor Fieldwise te kiezen!

Aafje Hulpthuis

Alle signaleringen van onze klanten en leveranciers inzichtelijk. Eenvoudig toe te wijzen aan behandelaars.

Welzorg

Betaalbare tussenoplossing tijdens de implementatie van ons ERP-systeem

Tsubakimoto

Ontdekken wat onze software voor jouw organisatie kan betekenen?

Vraag hier geheel vrijblijvend gratis een demo aan!

Ontdek in 2 minuten hoe klantgericht jouw organisatie is!

Vul onderstaande vragenlijst in en ontvang een gratis adviesrapport met 3 praktische tips om de klantgerichtheid binnen jouw organisatie te verbeteren