Binnen 3 weken met support ticketing software categoriseren van tickets, responstijd verkleinen, efficienter werken.
Ervaar je dat de ICT werkzaamheden van jou en je collega’s beter georganiseerd kunnen worden?
Heb je behoefte om een totaal-overzicht te krijgen per medewerker van de openstaande tickets en supportvragen?
Met onze support ticketing software krijg je grip op de supportvragen die leven bij jouw (interne) klanten. Het overzicht bespaart tijd en reduceert afhandeltermijnen.
Vul je contactgegevens in en we bellen je om een datum in te plannen.
Vraag hier geheel vrijblijvend gratis een demo aan!
Toegankelijk met internetverbinding
Tickets direct bij de juiste behandelaar
Signalering wanneer tickets te lang openstaan
Ticketingsoftware beschikbaar in 10 talen
Sorteren op type, status, klantnaam, etc
Door efficiënter te werken en te leren van de tickets
Koppelen met andere software voor klant- en productgegevens
Twee-factor-authenticatie om veilig in te loggen
Laat de aanbevelingen van onze klanten je overtuigen.
Ferney
Aafje
Aafje Hulpthuis
Welzorg
Fieldwise
Wilhelminasingel 25
4818 AC | Breda
KVK: 53052110