Onze belofte

Over Fieldwise kunnen wij zeggen dat wij de tijd die jouw organisatie besteedt aan klantvragen met 50% kunnen reduceren. Jouw klanten worden dan nog beter geholpen.

Over Fieldwise

Over Fieldwise: structuur aanbrengen in de klachten, tickets, vragen en meldingen van jouw klanten

Onze samenwerking begint altijd met een quickscan. We brengen het contactproces dat je zou willen optimaliseren in kaart. Of het nu gaat om tickets, klachten, meldingen, vragen of retouren, iedere vorm van (intern) klantcontact die een vervolg-actie nodig heeft verwerken wij in onze software.

Nieuwsgierig naar de mogelijkheden?

Vul je contactgegevens in om de mogelijkheden te bespreken.

Over Fieldwise in 1 minuut

Over Fieldwise in 1 minuut

Hier laten we je zien hoe onze organisatie werkt. Webbased software, eenvoudig op te schalen. Zonder toeters en bellen.

De kracht van Fieldwise

Met onze platte organisatie heb je altijd een vast aanspreekpunt

Je hoeft niet technisch te zijn om onze software te gebruiken

Wij staan bekend om onze snelle responstijd op support vragen

Onze software is ontwikkeld voor en door gebruikers

Eenvoudig opzegbaar en opschaalbaar

Klachten- en meldingen software

vanaf

€ 200

per maand

Support en ticketing software

vanaf

€ 200

per maand

Audit
Software

vanaf

€ 150

per maand

Ontdekken wat onze software voor jouw organisatie kan betekenen?

Vraag hier geheel vrijblijvend gratis een demo aan!

Wat klanten vertellen over Fieldwise

Wij zijn trots op de samenwerkingen met onze klanten. Dat zegt iets over Fieldwise.

Alle klachten van reizigers mbt het openbaar vervoer in één klachtensysteem

OV ombudsman

Klachten van bezoekers direct bij de juiste behandelaar.

Walibi

Alle klachten, klantcontacten en mailverkeer overzichtelijk en duidelijk. Per sanitairleverancier inzichtelijk wat de knelpunten zijn.

Sanibell

Een scherpe prijsstelling van de ticketingsoftware heeft de doorslag gegeven om voor Fieldwise te kiezen!

De Wilde

Alle signaleringen van onze klanten en leveranciers inzichtelijk. Eenvoudig toe te wijzen aan behandelaars.

Audion

Alle supportvragen van onze leden via het klantportaal inzichtelijk. Hiermee besparen we tijd in de afhandeling.

Ferney

Klachten via onze website direct naar de juiste vestiging, snellere afhandeling bespaart tijd

Welzorg

Klachten van onze cliënten in een overzicht schept helder beeld voor verbeterpotentie

Aafje

Een scherpe prijsstelling van de ticketingsoftware heeft de doorslag gegeven om voor Fieldwise te kiezen!

Aafje Hulpthuis

Alle signaleringen van onze klanten en leveranciers inzichtelijk. Eenvoudig toe te wijzen aan behandelaars.

Welzorg

Betaalbare tussenoplossing tijdens de implementatie van ons ERP-systeem

Tsubakimoto

Klachten van omwonenden eenvoudig in kaart tijdens de aanleg van de weg De Centrale As

Provincie Friesland

Ideale oplossing voor klachtenregistratie tijdens realisatie van aanbestedingstraject

Sjouke Dijkstra

Ontdek in 2 minuten hoe klantgericht jouw organisatie is!

Vul onderstaande vragenlijst in en ontvang een gratis adviesrapport met 3 praktische tips om de klantgerichtheid binnen jouw organisatie te verbeteren