Ervaar hoe ons kwaliteitsmanagementsysteem jouw excel-lijstjes en mailtjes over klachten en meldingen vervangt. Snel online. Direct resultaat. Klanttevredenheid verbetert. Bespaar kosten en tijd door interne procesverbeteringen.
Hebben meerdere medewerkers binnen jouw bedrijf contacten met klanten en heb je momenteel geen idee wat de aard en de hoeveelheid klachten of meldingen is? Ben je daarentegen wel bereid om jouw dienstverlening te optimaliseren, zodat klanten langdurig verbonden zullen blijven aan jouw organisatie? De invoering van een kwaliteitsmanagementsysteem kan helpen om snel verbeteringen door te voeren.
Met onze klachten- en meldingensoftware krijg je inzicht in de hoeveelheid en soorten klachten die jouw klanten ervaren. Aangezien iedereen in dezelfde tool werkt zul je tijd besparen in de afhandeling van klachten.
Vul je contactgegevens in en we bellen je om een datum in te plannen.
Je kunt snel aan de slag, realisatie binnen een week na opdracht.
Wij verzorgen de communicatie met jullie (externe) IT partners
Je bespaart tijd in de afhandeling van klachten en meldingen
Met een internetverbinding altijd en overal inloggen, ideaal voor thuiswerkers
Snel inzicht in de feedback van jouw klanten.
E-mails gekoppeld aan unieke meldingnummer
Meldingen direct bij de juiste behandelaar
Signalering wanneer klachten te lang openstaan
Klachtensoftware beschikbaar in 10 talen
Eigen inlog voor zakelijke opdrachtgevers en leveranciers
Verbeteracties vastleggen, meten en opvolgen
Koppelen met andere software voor klant- en productgegevens
Veilig verwerken van persoonsgegevens
Onze expertise in de verschillende segmenten met ons kwaliteitsmanagementsysteem draagt bij aan een succesvolle samenwerking
Vraag hier geheel vrijblijvend gratis een demo aan!
Wij zijn trots op de samenwerkingen met onze klanten. kijk naar de ervaringen met ons kwaliteitsmanagementsysteem.
OV ombudsman
Walibi
Sanibell
Fieldwise
Wilhelminasingel 25
4818 AC | Breda
KVK: 53052110
Vul onderstaande vragenlijst in en ontvang een gratis adviesrapport met 3 praktische tips om de klantgerichtheid binnen jouw organisatie te verbeteren